Son Zamanlarda Severek Kullandığım Ürünler




See by Chloè
Blogumu takip edenler bilir konu parfüm olduğunda Balenciaga'ya olan zaafımı. L'Essence, Paris ve Florabotanica'yı son damlalarına kadar büyük bir zevkle kullandım. Ancak, bu sefer bir değişiklik yapmak istedim ve tercihimi See by Chloè'den yana kullandım. Aslına bakarsanız, şişe tasarımı ve kokusu bakımından Balenciaga ailesinin bir bireyi gibi görünüyor. Hafif tatlı bir çiçek kokusuna sahip See by Chloè. Eğer, benim gibi çiçek ve pudramsı kokuları seviyorsanız, bu parfümü denemenizi tavsiye ederim.

NARS Radiant Creamy Concealer
Bu kapatıcının isimini ne zamandır duyuyordum. Sonunda dayanamadım ve "Treat yo self!" günlerimden birinde NARS'a uğrayıp Vanilla rengini kaptım. İlk denememde ise aşık oldum diyebilirim. Hem aydınlık verici hem de kapatıcı özelliği bulunuyor. Göz altında birikme yapmıyor ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Fiyatı biraz pahalı ama kesinlikle her kuruşuna değer ürünlerden biri.  

Vichy Idéalia BB Crème
Yaz aylarından beri kullanıyorum bu ürünü ve kullandığım en iyi BB krem diyebilirim. Orta kapatıcılıkta, SPF 25'e sahip bir ürün. Cildimi nemlendirirken aynı zamanda cilt tonumu da dengeliyor. Işıltılı bir görünüm veriyor, fakat ben mat bir görünüm tercih ettiğim için üzerine Benefit Agent Zero Shine uyguluyorum. BB krem arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim.

Toni & Guy Shampoo for Advanced Detox
Toni & Guy'ın şampuanlarını ne zamandır merak ediyorum. Bir indirimde denk gelip aldım. Sürekli düzleştirici kullandığım ve saçlarımın uçlarında boya olduğu için, yıpranmış saçlar için şampuanları tercih ediyorum genellikle. Bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri saçlarım yumuşacık. Kokusu da bir harika. Saç uçlarıma uyguladığım John Frieda'nın Frizz Ease düzleştirici etkili saç kremi ile iyi bir ikili oldular.  

MAC Lipstick 'Velvet Teddy'
Kahve tonunda nude ve mat bitişli bir ruj Velvet Teddy. 60'lar makyaj görünümü için ideal. Sonbahar ve kış aylarında benim gibi göz makyajını vurgulayıp, dudaklarda nude rengi tercih ediyor ama çok da donuk bir ifade istemiyorsanız Velvet Teddy iyi bir seçenek.

Rimmel London Moisture Renew Lipstick 'Vintage Pink'
Rimmel London'ın Moisture Renew serisinden ilk defa bir ruj deniyorum ve hayran kaldım. Soluk frambuaz rengiyle Vintage Pink özellikle serinin en güzel renklerinden. Hem hafif hem de ağır göz makyajıyla uyum sağlıyor.

The Body Shop Nutriganics Drops of Youth
Bu aralar cilt bakım ürünleri ile kafayı bozmuş durumdayım. Özellikle alnımda beliren hafif çizgiler yüzünden gelsin serumler gitsin maskeler şeklindeyim. Bu ürünün 20'li yaşlar için en iyi serumlar arasında yer aldığını gördüğümde ise soluğu Body Shop'ta aldım. 
Geceleri iki damlayı yüzüme yedirdikten sonra yine Nutriganics serisine ait gece kremini kullanıyorum. Sabahları ise günlük nemlendiricimin içine bir damla karıştırarak uyguluyorum. İlk kullanımdan sonra cildimde farklılığı görmeye başladım. Nemlendirme konusunda oldukça başarılı. Artık sabahları yumuşacık bir ciltle uyanıyorum. Kullandıkça gelişmelerden haberdar edeceğim sizi:)  

Pastel 114
Revlon'un 'Up to Date' isimli ojesini Estèe'de görünce çok beğenmiştim, fakat Türkiye'de maalesef Revlon olmadığı için alternatif renkler aramaya başladım ve Pastel 114'ü buldum. Mürdüm/mor tonlarında harika bir renk. Özellikle, beyaz tenliler için ideal. 

No comments

Back to Top