Ocak Favorileri




1. Batiste Dry Shampoo - Coconut & Execotic Tropical
"Sephora'da indirim varmış" diye koşup doğru düzgün bir şey bulamadıktan sonra yaptığım indirimsiz alışverişin fertlerinden biri de bu kuru şampuan oldu. Batiste'in ismini yıllardır duyuyordum. Herkes piyasadaki en iyi kuru şampuan olduğundan söz edip duruyordu. Sephora'ya geldiğini görünce tabii ki almadan edemedim. Bir kaç çeşidi vardı ama ben hindistan cevizi kokusuna bayıldığım için Tropical'da karar kıldım. Uzun zamandır çok memnun olmadığım fakat, daha iyi bir alternatifi olmadığından Göt 2b'nin kuru şampuanını kullanıyordum. Neden memnun değildim? Çünkü, iyice çalkalayıp sıkmama rağmen saçlarımı bembeyaz yapıyor ve pudrayı dağıtmam çok zor oluyordu. Ellerim de pudra pudra olduğu için mutlaka uygulama sonrası yıkamam gerekiyordu. Batiste'in ise daha hafif bir yapısı var. Sıktığımda neredeyse hiç beyazlık oluşmuyor. Olduğunda bile ellerimle hafifçe dağıttımda kolaylıkla geçiyor. Kokusu ise harika. Saçlarım bütün gün hindistan cevizi kokuyor. Bir daha alır mıyım? Keslinlikle evet!

2. Balenciaga - Florabotanica
Sırf bu parfüme adadığım bir postum var, buradan okuyabilirsiniz. Ocak ayımın vazgeçilmez kokusu oldu kendisi:)

3. Pastel - 142
Aslında ne zamandır raflarda olan bir oje bu fakat, daha bu ay deneme şansım oldu. Pastel lila tonunda şahane bir renk. Her görenden "ne kadar güzel bir rengi varmış" şeklinde iltifatlar aldı hep;) Artık, favori ojelerimden biri oldu.

4. The Balm - Put A Lid On It
Gratis'te ne zaman indirim olsa bu sefer alacağım deyip bulamadığım ürünlerden biri Put A Lid On It. Nasıl kapışılıyorsa artık indirim olmayan zamanlarda bile bulamıyordum. Bir gün umudumu kesmiş bir şekilde The Balm standına bakarken son bir tane kalanı gördüm ve panter gibi yakaladım. Herkesin yere göğe sığdıramadığı Urban Decay Primer Potion'ı da kullandım, fakat gönül rahatlığıyla far bazı konusunda The Balm'ın Urban Decay'e bin bastığını söyleyebilirim. Primer Potion'ı kullanırken her zaman göz kapağımda birikme olur ve insanların nasıl bu ürünü bu kadar abarttığını anlayamazdım. Put A Lid On It ise mucize gibi geldi resmen. Makyajı uygulamamdan anca 12 saat sonra hafif bir birikme oluyor ki o kadar da olsun. Artık, Put A Lid On It'ten başka far bazı kullanmam!

5. Sephora Mineral Powder Brush
Real Techniques Expert Brush'ın artık Türkiye'ye geleceği yok diyerek aldım bu fırçayı ve bir hafta sonra Kozmela.com'da Real Techniques'in tekli fırçaları da satılmaya başlandı. Eğer 45 TL'ye almış olsaydım biraz üzülebilirdim ama %15 indirimim sayesinde diğer aldıklarımla beraber bana maliyeti 15 TL oldu bu fırçanın. Açıkçası fırçadan hiç beklemediğim bir performansla karşılaştım öyle ki şu anda Expert Face Brush'ı almayı uzun bir süre ötelemiş durumdayım. Kılları yumuşacık ve fondöteni harika bir şekilde dağıtıyor. Herhangi bir dökülme olmadı ve fırça izi de oluşturmuyor. 10 üzerinden 10 veriyorum!

6. Eco Tools Concealer Brush
Bu fırçayı alma sebebim amacının tamamen dışında olarak, iyi bir Blending Brush olacağını düşünmemdi, yanılmadım da. Farı dağıtma konusunda gayet başarılı.
Göz altı kapatıcısını parmaklarımla uygulamayı sevdiğimden hiç fırçaya ihtiyaç duymamıştım. Bir gün nedense göz altı kapatıcısını uygulamak için kullandım ve hayran kaldım.
Sonuç olarak bu fırça hem Blending Brush hem de Concealer Brush olarak harika iş çıkarıyor. Fiyatı da çok uygun. Sık sık indirime giriyor. Ben de indirimden 9 TL'ye almıştım sanırım. Denemenizi tavsiye ederim.

7. Rimmel Wake Me Up Foundation
Yine fazlasıyla övülen bir ürün daha. O kadar merak ediyordum ki kardeşim Kanada'ya gittiğinde ondan ilk istediğim şeydi. Kullanmaya başladımda diğer kullandığım fondötenlerden pek bir farkını görememiştim. Süngerle uyguladım olmadı, ellerimle uyguladım olmadı, sonra Eco Tools'un fondöten fırçasıyla uyguladım yine olmadı. Ne zaman Sephora'dan aldığım fırçayla uyguladım o an elektriğimiz uyuştu:)
Ağır fondöten hissi vermiyor. Şeftali, mango gibi bir kokusu var. Kapatıcılığı orta seviyede. Ben üzerine Rimmel Stay Matte pudra uygulayarak kullanıyorum. Cildimle ilgili fazla sorunum olmadığı için rahatlıkla kullanıyorum. Ancak, kusursuz bir görünüm arayanlar için ideal bir ürün değil. Günlük kullanım için hafif bir fondöten arıyorsanız deneyin derim.
Not: Rimmel Wake Me Up Fondötenler artık Watsons'larda satılıyor! Fiyat: 25 TL

8. Nivea Duşta Vücut Kremi
Bu krem ile aşk yaşıyoruz resmen. Duş sonrası vücuduna bir saat krem uygulayanlardan değilim (biliyorum iyi bir şey yapmıyorum), üşeniyorum maalesef. Nivea benim gibileri düşünmüş ve böyle bir vücut kremi çıkarmış. Bebe yağı ile aynı mantık aslında ama onun gibi vıcık vıcık yapmıyor. Uyguladıktan sonra bir süre bekliyor ve sonra duruluyorum. Duştan çıktığımda ise tenim yumuşacık oluyor ve uzunca bir süre etkisini hissediyorum. Duş rutinimin bir parçası oldu artık.


9. English Home - Noella
Nevresim takıntıısı başladı bende. Bunda English Home'un büyük bir etkisi var. Yaz kış demeden dayanamayıp nevresim alıyorum sürekli. "Noella" serisi daha önce dikkatimi çekmemişti aslında. Çok sevdiğim bloglardan biri olan Dizzy Tea'nin şu postunda gördüğümde ise bayıldım ve ertesi gün English Home'a koştum. Şansıma da indirimdeydi. Seviyorum seni English Home!:)

10. Doğadan Kış Çayı
Ekrana yapışarak izlediğimiz bir dizi karakteri olan Finn Nelson der ki "Tea makes everything alright". Gerçekten de yorgunsam ya da canım sıkkınsa bir çay yapıyorum kendime ve her şey düzeliyor. Markete gittiğimde yeni neler çıkmış diye uzun uzun bakarım çay reyonuna ve çeşit çeşit çaylarla dönerim eve. Ocak ayında müptelası olduğum çay ise Doğadan'ın Kış Çayı oldu. Paketinden de görebileceğiniz gibi elma ve tarçın aromalı. Bazen, İngiliz usulü içine süt katarak Starbucks'ın "Chai Latte"sine dönüştürüyorum, pek bir leziz oluyor efendim.

11. Bath & Body Works - Snow Day
Bu sezon kendime hakim olup Bath & Body Works'ten tek bir mumla çıktım. Zaten geçen seneye göre çok farklı mumlar da yoktu. Burnuma tek değişik gelen Snow Day oldu. Odunsu ve hafif tatlı bir kokusu var. Kış sezonu için ideal. Yakmaya doyamıyorum:)

12. La Senza - Koton Pijama Altı
Baktığınızda sıradan, gri bir pijama altı gibi duruyor olabilir ama giydiğinizde yumuşaklığına hayran kalıyorsunuz. Hiç yokmuş gibi:) Şu anda indirimde 30 TL. Eğer kaldıysa diğer renklerinden de almayı planlıyorum. Benim gibi rahatınıza düşkünseniz kaçırmayın derim.

2 comments

  1. Hahaa English Home bağımlılığı :D Yeni cicilere bakmak için gitmek istiyorum bu ara, aynı desenin 10 farklı rengine hiç itirazım yok. Kış Çayı'nı ben de denemek istiyorum, doğadan'ın süslü paketli Chai aromasına benziyorsa yaşasın <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Büyülü Bohça Chai olanı diyorsan ona hiç benzemiyor tadı bana çok ağır geliyordu o, bu tam elma tarçın:)

      Delete

Back to Top