My Mad Fat Diary

Hep söyledim, yine söylüyorum "Ne varsa İngiliz dizilerinde var arkadaş!". Bana bu cümleyi yeniden söyleten dizi, diğer bir deyişle yeni bağımlılığımın adı My Mad Fat Diary. Dizi, Rae Earl tarafından yazılmış "My Fat, Mad Teenage Diary" isimli gerçek bir günlükten uyarlanmış. Önceleri 6 bölümlük mini dizi olarak düşünülmüş fakat, seyirciden gördüğü büyük ilgi karşısında E4 dizinin 2.sezona yürüyeceğini duyurmuş. Bunlar olurken benim hiçbir şeyden haberim yoktu ama, diziyi bir günde bitirdiğim ve her gün tekrar tekrar hatim ettiğim için E4'u bu kararlarından dolayı geç de olsa tebrik ediyorum:)
Dizinin konusuna kısaca değinecek olursak;
Rae Earl 16 yaşında kilo, akıl sağlığı sorunları ve ergenlik dönemi ile cebelleşen bir kızdır. Böyle bir konu üzerine dizinin buram buram dram kokacağını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Diziyi klişe olmaktan kurtaran şey ise Rae'in mizah anlayışı. Yaşadıklarını anlatırken kullandığı dil ve çizimler insanı kırıp geçiriyor.


Diziye artı kazandıran bir diğer şey ise 90'lı yıllarda geçmesi ve Rae'in tam bir müzik tutkunu olması. Durum böyle olunca 90'ların efsanevi şarkılarından oluşan leziz bir soundtrack eski günleri yad ettiriyor.
İkinci sezonun çekimlerine başlandı bile ve Şubat 2014'te yayınlanacağı konuşuluyor. Sabırsızlıkla bekliyoruz. İlk sezon fragmanı için buraya tık tık.

No comments

Back to Top