Baggu çantaların uzun zamandır takipçisiyim. Birkaç alışveriş sitesinde kampanya zamanlarında denk gelip, renklerine hayran kalmış fakat bir şekilde satın almayı sürekli ertelemiştim, ta ki yaz tatili için sırt çantasına ihtiyacım olduğunu fark edene kadar. Bu çantaların tek kötü özelliği hangi rengini alacağınıza bir türlü karar veremiyorsunuz. Sonunda tercihimi "sea"den yana kullandım. Carrie Diaries'i izlerken hep Carrie'nin okul çantasının rengine bayılıyordum, o zamanlar bilmiyordum ki aslında o çanta Baggu imiş.
Baggu çantalar şu anda Bonvagon'da indirimde. Hazır indirimdeyken bir de plajda kullanmak için naylon olanlarından almak istiyorum. Bakalım...


Geçenlerde Tumblr'da gezinirken gözüme bir çift ayakkabı çarptı. Devam etmeden önce işte o ayakkabılar;


Ayakkabıların Zara olduğunu öğrenmek ve normalde fiyatı 140 TL iken indirimde 70 TL'ye almak paha biçilemezdi. Şu anda ise fiyatı 60 TL. Gün geçtikçe düşüyor, önünü alamıyoruz. Amaan çok ışıltılı, şıkır şıkır ayakkabı nerede giyeceğim bunu demeyin. Sevgili bloggerımız Lady Moriarty gibi siz de salaş bir t-shirt ve etek ile hatta boyfriend jeanler ile kombinleyerek günlük hayatınızda kullanabilirsiniz. 


Eveet, geldik kozmetik ve bakım ürünlerine. 


1. Biorderma Sensibio H2O :  Bu ürünü duymayan kalmamıştır sanırım. Bugüne kadar kullandığım en iyi temizleme suyu. Makyajdan önce yüzümü temizlerken ve makyajımı çıkarırken kullanıyorum. Eczaneden iki tanesini kampanyada 60 TL'ye almıştım. 7-24 Makyaj'ın izleyicileri ile paylaştığı indirim kodu sayesinde ise ikisini %50 indirimle 30 TL'ye aldım. Benden mutlusu yok:) 

2. Krauterhof Anti-Cellulite Gel : Tatil zamanı yaklaşıyor. Dolayısıyla şu an tek odaklandığım konu bacaklarım. Tatile gidene kadar daha sıkı bir görüntüye kavuşmak için internette araştırma yaparken bu ürünle karşılaştım. Herkes yere göğe sığdıramıyor. Gratis'te indirimli 25 TL'ye bulmuşken kapıverdim bir tane. Jeli sürdüğünüz anda bacaklarınız alev almaya başlıyor. Şu sıcaklarda hiç çekilecek şey değil ama maalesef "No Pain, No Gain!":) İşe yarayıp yaramadığını göreceğiz ileriki günlerde. 
Dipnot: Yediklerinize dikkat etmeyip, spor yapmadığınız sürece hiçbir jel, krem ya da serum fayda etmeyecektir.

3. Bio-Oil : Çatlak oluşumunu engellemek için harika bir ürün olduğu söyleniyor. Ayrıca, yara izleri, cilt lekeleri, kırışıklıklar ve nemsiz ciltler için de idealmiş. Etkili bir sonuç için 3 ay kullanılması tavsiye ediliyor. Yine, kullandıkça göreceğiz:) Gratis'te 25 TL ve kapış kapış gidiyor. Benim aldığım son üründü. Eğer, siz de çatlaklardan şikayetçiyseniz bir şans verin derim.

4. Rimmel London Salon Pro Reggae Splash / Essence Me & My Ice Cream : Kate Moss ve Rimmel London işbirliği kadar güzel bir şey yok. Gün geçtikçe makyaj severleri  mutlu etmeye devam ediyorlar. Rujlardan sonra ojelere de el atan Kate Moss, Salon Pro ojeler ile gönlümüz fethetti. Reggae Splash, pastel turuncu tonunda harika bir renk.
Essence'ın yeni koleksiyonu  Me & My Ice Cream birbirinden tatlı 4 renk oje sunuyor. İsmi gibi dondurma tadında bu renkler yazın vazgeçilmezlerinden olacağa benziyor.

5. Elseve Extraordinary Oil: Bu yağ bir harika! Duştan sonra saçlarımın uçlarına az bir miktarda sürüyorum. Hem parlaklık veriyor hem de yumuşatıyor. Ayrıca, kokusu da nefis. İndirimde 13 ya da 14 TL idi sanırım.


Mark Haddon'ın yazdığı The Curious Incident of the Dog in the Night-Time, 15 yaşındaki otistik Christopher John Francis Boone'un gözünden anlatılan bir roman. Christopher'ın komşusunun köpeğini ölü bulması üzerine olayı açığa çıkarma çabaları anlatılıyor kitapta. Aslında, tiyatrosunu çok merak ediyordum. Luke Treadaway'in oyunculuğuyla döktürdüğü yazılıyor her yerde. Londra'da yaşamadığıma pişman olmam için bir neden daha işte. Okumak için sabırsızlanıyorum.

No comments

Back to Top