Kanada'dan gelenler!


1. Man Repeller: Seeking Love, Finding Overalls
2. Crest 3D White Luxe Glamorous White
3. Rimmel London Wake Me Up Foundation
4. Rimmel London Wake Me Up Concealer
5. EOS Lip Balm in Summer Fruit
6. Maybelline Dream Bouncy Blush in Fresh Pink
7. Maybelline Eye Studio Color Tattoo in Pomegranate Punk
8. Harajuku Lovers G Wicked Style
9. L'Oreal Paris Feria Wild Ombre No 3
10. Maybelline Falsies Big Eyes
11. NYC Individual Eyes for Brown Eyes
12. Covergirl LashBlast Volume Mascara Black 805

Herkese merhaba!
Kanada'dan taze taze gelen ürünlerle karşınızdayım bugün. Benim gibi kozmetik ürünlerine ilgisi olanlar bilir ki eğer yakınlarınızdan biri yurtdışına çıkıyorsa o kişinin eline makyaj ürünleriyle dolu alışveriş listesi tutuşturmak kaçınılmazdır. "Drug store"ların çoğalması ve yabancı markaların ülkeye giriş yapmasıyla her ne kadar eskiye nazaran güzel gelişmeler yaşansa da bazı popüler markalarla ilişkimiz hala ürünlerine internet üzerinden ağzımızın suyu akarak batmaktan ibaret. Rimmel London gibi markalar Türkiye'ye geldi diye seviniyoruz ama bazı koleksiyonları maalesef buralara uğramıyor, uğradığında da bazı ürünler eksik olabiliyor ki bu durumu hala çözebilmiş değilim. Wake Me Up serisi buna bir örnek. Bütün yabancı bloggerların yere göğe sığdıramadığı bu serinin yaklaşık bir senedir Türkiye'ye gelmesini bekliyorum, artık pek de geleceğine dair umudum kalmadı açıkçası. Hal böyle olunca Kanada'ya giden kız kardeşimden istediğim ilk ürünler Wake Me Up Foundation ve Concealer oldu. Tenimin rengi hala biraz bronz olduğundan henüz kullanmaya başlayamadım fakat, bir an önce denemek için sabırsızlanıyorum.
Türkiye'ye gelmiş, ancak renklerde eksiklik olan Maybelline Color Tattoo'ya geldi sıra. İlk satışa sunulduğu gün aklımda almayı düşündüğüm renkler On and On Bronze ve Pomegranate Punk idi. Ancak, Pomegranate Punk'ı göremediğimde tam bir hayal kırklığı yaşamıştım. Kiremit rengi ile kahverenginin mükemmel birleşimi olan bu farı nasıl olur da satışa sunmazlar... Cıkcık.
Saçlarımı iki sene önce ilk defa ombre şeklinde boyattığımdan beri bu halinden vazgeçemez oldum. L'Oreal Paris'in ise bu renk saçlar için çıkardığı Wild Ombres adlı saç boyasını gördüğümde "işte bu benim olmalı" dedim. Tabii, yine bekledim de bekledim gelsin diye Türkiye'ye ve sonuç yine hüsran. Saçlarımı yeni boyattığım için bir süre kullanamayacağım bu boyayı ama kullandığımda hakkındaki düşüncelerimi buradan paylaşacağım.
Sırada blog aleminin haşarı kızı, stiline bayıldığımız Leandra Medine nam-ı diğer Man Repeller'ın yeni çıkan ilk kitabı Seeking Love, Finding Overalls var. Kitap önümüzdeki günlerde Türkiye'ye gelecektir eminim ama ben biraz sabırsız olduğum için bunu da istemeden edemedim. Kendisinin moda anlayışına dair şüphemiz yok, bakalım kalemi nasılmış :)
Covergirl markasını duymayan kalmamıştır sanırım. Bloggerlar, markanın rimellerini övüp övüp bitiremiyor. Özellikle ödül almış LashBlast Mascara herkesin göz bebeği. Ben de denemeliyim diyerek kendisi listeme eklenen son ürün oldu.
Harajuku Lovers G, en sevdiğim parfümlerden biriydi. Ancak, üretimi durduruldu. Onun yerine Wicked Style serisinden G'yi seçmiş kardeşim. Hafif, fresh ve meyvemsi bir kokusu var. Yaz için ideal.
Crest de hala buradaki drug-store'lara gelmemiş bir marka. Online olarak satın alabileceğiniz siteler bulunmakta(dmr kozmetik, gittigidiyor vs.). Dişleri beyazlatma konusunda en iddiali markalardan biri olan Crest'in diş macununu ilk defa geçtiğimiz ay beyaz dişlerle kafayı bozmam sonucu kullanma imkanım oldu. Yurtdışında 6$'a satılırken burada iki katından fazla bir fiyata alıyorsunuz. Bir diş macununa o fiyatları vermek biraz saçma geldiğinden ikincisini alıp almama konusunda kararsızdım. Neyse ki kardeşim beni unutmayıp kapıvermiş bir tane :)
NYC ülkemizde yeni satılmaya başlanmış bir marka. Individual Eyes for Brown Eyes paleti burada da satılıyor fakat internetten araştırdığım kadarıyla renklerinde farklılıklar var sanırım. Bir ara Watsons'a gittiğimde bakıp kontrol edeceğim. Onun dışında günlük kullanım için harika bir palet diyebilirim. Göz makyaj için ihtiyaç duyacağınız her şeyi düşünmüşler. Primer, Illuminator ve 4 renk far. Çantaya atmalık, kurtarıcı bir palet. Mutlaka alın derim.
Maybelline Falsies Big Eyes alt kirpiklerine de rimel sürenler için üretilmiş. İki ucunda üst ve alt kirpikler için tasarlanmış fırçalar bulunuyor. Şu anda kullandığım Maybelline Falsies bittikten sonra sırada bu ürün var. Belki bir karşılaştırma yazısı gelebilir yakında ;)
EOS Lip Balm yumurtayı andıran şirin mi şirin bir lip balm. Görünüşü dışında bildiğiniz dudak nemlendiricisi. Hoş bir tadı var. Bir daha alır mıyım? Belki.
Son olarak Maybelline Dream Bouncy Blush'tan bahsedeyim biraz. Yine Türkiye'ye henüz gelmemiş bir ürün. İlk çıktığında bayağı popüler olmuştu bloggerlar arasında. Hamur gibi parmağınızı içine bastırabileceğiniz bir yapısı olan köpükle krem arası bir allık (biraz eğlenmek istemişler galiba:). Bendeki rengi Fresh Pink. Çok hafif tonlarda bir pembe. Beyaz tenliler için ideal.

No comments

Back to Top