Favoriler / Eylül '15


Loreal Elseve Mucizevi Yağ  Gerçekten işe yarayan nadir saç ürünlerinden biri. Bir de bu ürünün yağ formunda olanı var. Onu da uzun süredir kullanıyordum ve çok memnundum. İndirimde bu ürünü görünce bir şans vermek istedim. Duştan sonra ıslak saçlarımın tümüne uyguluyorum. Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kabarmayı önlediği için vazgeçemeyeceğim ürünlerden biri olacağa benziyor.

Mac Pro Longwear Lip Pencil / In Control  Ne zamandır Mac'in dudak kalemlerini denemek istiyordum. Aslında aklımda Mac'in klasik kalemlerinden almak vardı fakat, Pro Longwear serisini deneyince fikrimi değiştirdim. Hem kalıcılığı iyi, hem de daha kremsi bir yapısı olduğu için uygulaması kolay. In Control, koyu kahve ve mürdüm arası bir renk. Gece ve gündüz kullanım için ideal. Öncesinde dudağınıza bir lip balm ile yumuşatmanızı tavsiye ederim. Bu kalem ile ilgili tek sorun ucunu açmak. Eğer bir çözüm öneriniz var ise, lütfen yorumlar kısmına yazmayı unutmayın!

Golden Rose Express Dry 18 Herhalde renkli bir oje sürmeyeli aylar oldu. Üşendiğimden midir bilmem hep ten ya da gri tonlarını tercih ediyorum.  Kardeşim bu ojeyi öve öve bitiremiyordu. Ben de gittim ve 18 numaralı olanı seçtim. Bu oje ile hiç kurutma spreylerine ya da cilalarına ihtiyacınız yok, çünkü sürdükten sonra anında kuruyor. Birçok renk seçeneği mevcut. Mutlaka deneyin.

Max Factor Cream Puff Blush - Gorgeous Berries Bu allığın ismini çok duyuyordum. İlk elimde denediğimde rengine ve yapısına bayıldım. Yoğun pigmentli olduğu için fırçanızı hafifçe dokundurmanız yetiyor ve gün boyu yüzünüzde kalıyor.


Komono Clement Cocoa Güneş Gözlüğü Herkes yaz başı, ben ise gider Sonbahar'a girerken güneş gözlüğü alırım ;) Aklımda yeşil ya da pastel sarı çerçeveli uçuk kaçık gözlükler almak vardı ama gittim yine bir klasik olarak kahverengiyi seçtim. Komono'nun ismini açıkçası çok duymamıştım. Biraz araştırdığımda ise kaliteli ve en çok tercih edilen markalardan biri olduğunu gördüm. Hem retro hem modern stilde şahane gözlükleri var bu markanın. Seçmesi zor oldu ama sonunda Clement serisinden Cocoa'ya karar verdim. Gözümden hiç çıkarmıyorum! İndirim sitelerinde zaman zaman kampanyası oluyor bu markanın, aklınızda bulunsun.

Zara Ceket Zara'nın batan geminin malları şeklindeki yaz indirimden aldığım tek parça bu oldu. Giymek için ise havaların soğumasını bekler oldum. Yazın indirimden ceket ya da kazak aldığınızda da böyle bir bekleme problemi oluyor işte. Neyse ki bekleyiş sona erdi. Eylül ayında neredeyse hiç üzerimden çıkarmadım bu ceketi. Üstelik her kıyafetle de uyum sağlıyor. Beyaz bir elbise, kot etek ya da yüksek bel keten pantolon... Bu tür ceketler Sonbahar aylarında tam bir kurtarıcı parça oluyor. 


Future of Fashion with Alexa Chung British Vogue'un YouTube kanalında yayınlanan bu seriyi ilk haberini aldığımdan beri iple çekiyordum. Gönlümüzün kraliçesi Alexa Chung, moda tasarımcıları, meşhur moda okulları ve öğrencileri ile yaptığı röportajlar ile moda endüstrisinin iç yüzünü gözler önüne seriyor. Moda okumak isteyenler ve moda severler için kaçırılmaması gereken eğlenceli ve öğretici bir program.

The LineUp Menswear İki İsveçli kızın kurduğu TheLineUp, Youtube'da en sevdiğim moda kanallarından biri. En son videolarında, aynı kanalın bir de erkek versiyonunun kurulduğunu duyurdular. Yine iki İsveçli ve 20'lerinde Theo ve Simon'dan oluşan The Lineup Menswear'ın videoları, erkekler için olmasına rağmen bana da oldukça ilham veriyor. Kıyafetler, müzikler, çekimler bir harika. Kanala abone olmak için buraya tık tık.

Mr. Robot Dizi kıtlığı yaşadığım dönemde imdadıma yetişti Mr. Robot. Dizide, sosyal anksiyete bozukluğu olan ve insanlar ile hackleme yoluyla bağlantı kuran siber güvenlik mühendisi Elliot'ın gözünden izliyoruz her şeyi. Kurgusu, çekimleri, ve oyunculuklarıyla ekranlara yeni bir soluk getiren mükemmel bir dizi.

Me and Earl and The Dying Girl İsmine bakıp herhangi bir ön yargıya kapılmayın, çünkü tüm klişeleri yıkıyor bu film. Ağlama konusunda garanti veremeyeceğim, çünkü daha yarısına gelmeden yaşlar dökülmeye başladı gözümden. Zaman zaman komik, arkadaşlık üzerine içten bir film.


Ve son olarak bittikten sonra sürekli başa aldığım şarkılar;


2 comments

  1. Merhaba.
    Önerdiğiniz filmi izledim az önce. Me and Earl and The Dying Girl.
    Saat epey geç oldu, bunları niye yazıyorum onu da bilmiyorum ama boğazımdaki yumru geçene kadar uyuyamayacağım sanırım.
    Çok güzeldi, ağlamaya da ihtiyacım vardı sanırım. Hani böyle kafamın içinde bir sürü şey var ama nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum.
    Lütfen daha çok yazın.
    Güzel günler. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filmi beğendiğinize çok sevindim. Ara ara izleyip ağlıyorum ben de :)
      Yorumunuz için de teşekkür ederim, çok mutlu oldum.
      Size de güzel günler dilerim!

      Delete

Back to Top