February Playlist


Yılın ilk ayını geride bıraktık. Şubat'a yeni çıkan albümler ve ilk defa dinleme fırsatı bulduğum şarkılarla güzel bir başlangıç yaptım. Liverpool kökenli üçlü All We Are'ın ilk single'ı I Wear You'yu duyduğumdan beri albümlerinin çıkmasını sabırsızlıkla bekliyordum ve ilk albümleri 2 Şubat'ta çıktı. Beklediğim gibi nefis bir albüm olmuş. İsimlerini ileride sık sık duyacağımız bir grup All We Are, hazır olun! Diğer yeni bir albüm de Milo Greene'den Ocak sonunda geldi. Açıkçası, ilk albüm kadar başarılı bulmasam da kayda değer şarkılar yok değil. White Lies favorim. Son olarak Ibeyi'den bahsetmek istiyorum. Buena Vista Social Club'ın üyesi Ibrahim Ferrer'in ikiz kızları Lisa-Kaindé ve Naomi Diaz'dan oluşan Ibeyi; Soul, R&B ve elektronik türde müzikleri ile gelecek vaad edenlerden. Albümleri henüz çıkmadı. Şimdilik harika vokal ve enstrümantal müzikten oluşan single'ları ile kulaklarıma ziyafet çektiriyorum. 
Şubat ayının listesinde bahsettiğim isimlerin yanı sıra henüz keşfettiğim ve müptelası olduğum şarkılara da yer verdim. Keyifli dinlemeler!
Not: Listeye ay içerisinde eklemeler yapacağım. Takipte kalın;)

No comments

Back to Top