Ne zamandır sıkça kullandığım renklerden oluşan bir far paleti yapmak istiyordum. Sonunda MAC'e gittim ve üç "refill" far ve bir dörtlü palet alarak aynı zamanda MAC'ten ilk far alışverişimi de yapmış bulundum. Paletimde olmasını istediğim ilk renk göz kapağıma uygulayacağım ve daha çok bronz makyajlarda kullanabileceğim şampanya tonlarında bir renkti. Mağazaya gitmeden önce internette biraz araştırma yaptım ve "Retrospeck"te karar kıldım. Aslında bu farı seçmemdeki tek neden, çok sevdiğim ve üretimi maalesef durdurulan Loreal Chrome Shine serisine ait 165 no'lu fara benzemesiydi. İkisi de yeşil alt tonlu, hafif altın sarısı renginde farlar. "Retrospeck" tam olarak beklentimi karşılamasa da şu anda piyasada Loreal'inkine alternatif olabilecek tek far.  
---
I've been wanting to putting together my favourite eyeshadows in a palette for a long time. Finally, I went to MAC and bought 3 refill eyeshadows and a 4-pan compact. The first eyeshadow I wanted in my palette was a champagne color that I can apply to my eyelid mainly for bronze eye makeup. 
Before going to the store, I did some research on the internet and decided to get "Retrospeck". Actually, the main reason behing getting this eyeshadow is because, it resembles so much to Loreal Chrome Shine no 165 which I adore and sadly it has been discontinued. "Retrospeck" doesn't really meet my expectations but, it's the only alternative to the Loreal one on the market.


Aldığım ikinci far, MAC paletlerinin gözdesi "Satin Taupe". Kahve ve mürdüm karışımı bir renk olan "Satin Taupe"u daha çok crease yani kapak kıvrımı olan bölgeye uygulamak için aldım. Sadece göz kapağına uygulanıp, eyeliner ve rimel ile tamamlandığında da harika duracağını düşünüyorum. Rengi, The Balm'ın Balm Jovi paletindeki Blink 1982'ye çok benziyor. "Satin Taupe" biraz daha ışıltılı ve bronz tonda bir renk.
---
The second one is "Satin Taupe" which is probably everyone's favourite MAC eyeshadow of all time. It's a mixture of bronze and plum color. I generally apply this kind of color to my crease part but, also it can look amazing when it's applied alone on the eyelid along with mascara and eyeliner. It is nearly the same color with Blink 1982 in The Balm's Balm Jovi Palette. "Satin Taupe" is a little bit more glittery and bronze tone. 


Son olarak uzun zamandır istediğim ve aldıklarımın içinde beni en mutlu eden renk "Cranberry"e geldik. Bol pigmentli, vişne tonunda şahane bir renk. Göz kapağıma parmaklarımla uygulayıp, blending brush ile dağıttıktan sonra alt kirpik diplerine yaydırıyorum. Kahverengi göz kalemi, rimel ve eyeliner...  Et voilà! Buğulu bakışlar yaratmak için ideal bir far. Bence MAC'ten alınması gereken farlar listesinin bir numarası.
---
Last but definitely not least, I got "Cranberry" which I'd wanted to get for ages and makes me happy the most in this haul. It's a very pigmented cherry color. I apply this through my eyelid and just blend it with a blending brush. I also apply a little bit under my bottom eyelashes, then a brown eye pencil, mascara and eyeliner... Et voilà! I think It's the number one eyeshadow to get from MAC.


Neden dört değil de üç tane far aldın diye soracak olursanız dördüncü renge bir türlü karar veremedim. Sizin en sevdiğiniz MAC farı hangisi? Bana önerebileceğiniz bir renk varsa duymayı çok isterim:)
---
If you're wondering why I bought 3 eyeshadows instead of 4, because I couldn't decide which one to get. What's your favourite MAC eyeshadow? I'd love to hear your suggestions:)




No comments

Back to Top