ATELIER REBUL


Rebul ismini hepimiz az çok duymuşuzdur. 1895'te Türkiye'nin ilk eczanesi olarak Beyoğlu'nda açılan Rebul, 118 yıldır faaliyet göstermekte olan bir marka. Gratis ve Watsons gibi drugstore'larda kolonyalarını sıkça görüyordum fakat, yeni açılmış olan mağazalarından habersizdim. Geçenlerde Brandium'da gezinirken burnuma gelen hoş kokuyu takip etmem sonucu kendimi Atelier Rebul'da buldum. Mağazada el ve vücut kreminden parfüme, sabundan kolonyaya pek çok ürün bulunuyor. Ben yasemin kokusu aşığı annem için yaseminli kolonyasını aldım. Gül kokulu ev parfümü de bir sonraki ziyaretim için listeye eklendi. Çalışanlar gerçekten ilgili ve güler yüzlü. Pek çok sample kolonya hediye ederek beni mağazadan mutlu mesut uğurladılar. Yılbaşı için sevdiklerinize ne alacağınızı düşünüyorsanız özel günler için hazırladıkları hediye setleri güzel bir alternatif. Eğer yolunuz Zorlu Center, Brandium ya da Capacity'e düşerse Rebul'a uğramanızı tavsiye ederim. Sitelerini incelemek isterseniz buraya tık tık.


No comments

Back to Top