"Hello, My Darlings"

21.04.2011 tarihli yazımda demişim Two Door Cinema Club umarım yakında İstanbul'a gelir diye. O zaman bu dediğim bir hayaldi sadece. 28.06.2012'de ise o hayal gerçek oldu. Tam anlamıyla rüya gibi bir geceydi. İlk olarak Metronomy çıktı sahneye. Gerçekten görülmeye değer bir performans sergilediler. Grup üyelerinden Anna Prior'ın kıyafetine de bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.


Saat 10.30'u gösterdiğinde ise Two Door Cinema Club sahnedeydi. "Cigarettes in the Theatre" ile açılışı yaptılar. 3 Eylül'de çıkacak Beacon isimli yeni albümlerinden de 3-4 parçaya yer verdiler. "Sleep Alone" çaldığında ise Alex Trimble ile düet yaptığımı hissettim. Şarkı aslında çok yeni olmamasına rağmen hiç eşlik eden olmadı. O da öyle güzel ve özel bir an olarak kayıtlara geçti:) Bol bol zıplayıp dans ettik. Şahane bir geceydi anlayacağınız. Şimdi düşündüğümde ise her şey bir rüyaymış gibi geliyor. Fazla abarttığımı düşünebilirsiniz belki ama grubu o kadar çok seviyorum ki "Hangi grubun İstanbul'a gelmesini istersin?" diye sorduklarında cevabım hep aynıydı. Konserde de tam 15-16 yaşındaki kızlar gibiydim:) Öyle bir heyecan...


Konser benim için en güzel mezuniyet hediyelerinden biri oldu. Bu arada mezun oldum evet. Ailenizin filoloğu duruyor karşınızda artık:) Balo ve kep töreni ile ilgili ayrıntıları da ilerleyen günlerde paylaşacağım. Şimdilik benden bu kadar. Yeniden görüşmek üzere...

P.S. Alex Trimble'ın turdan görüntülere yer verdiği Tumblr sayfasını ziyaret etmenizi tavsiye ederim. 

*Resimler bana aittir.

No comments

Back to Top