Yaşasın Rimmel London!

1. 500 Peppermint
2. 292 Sorbet So Good
3. 810 Blue My Mind
4. 400 Blue Vogue
5. 312 Ultra Violet


Herhalde bir senedir mint rengi oje arıyorum her yerde. Evet OPI, Chanel ya da Essie gibi markalarda bu renk mevcut ama bir oje için uçuk fiyatlar ödemek saçma geliyor ne yalan söyleyeyim. Geçenlerde Watsons'ın kataloğunda görmüştüm Rimmel London'ın yeni çıkardığı Lycra Pro serisini. Dün Watsons'a uğradım ve mint rengini görünce çıldırdım resmen. Son iki tane kalmıştı, ikisini de kaptım:) Serinin diğer renkleri de muhteşem. İlk fotoğrafta ortadaki koyu mavi gibi duran oje aslında mora daha yakın bir renk. Fotoğraflar yanıltmasın;) Şu an ojelerimle aşk yaşıyorum resmen. Siz de benim gibi oje manyağısanız en kısa zamanda Watsons'a uğrayın derim! Bu arada fiyatlar da şöyle; Lycra Pro 4.49 tl, 60 Seconds 3.99 tl.


No comments

Back to Top