5 Must-Buy Beauty Products

1.Body Shop Vitamin C Eye Reviver Duo - Bu ürünün göz çevresi için hem çok iyi bir nemlendirici olduğunu hem de kirpikleri uzattığını duydum. Almak için sabırsızlanıyorum.
2.L'Oreal Lineur Intense Brush Tip Liquid Eyeliner - Ne zamandır iyi bir likit eyeliner arıyordum. Buldum galiba:)
3.Chanel Vitalumiere Aqua Ultra-Light Skin Perfecting Makeup Spf 15 - Metini çok duyduğum ürünlerden biri daha. Youtube'da takip ettiğim yaklaşık 10 tane "beauty guru" var ve hepsi de bu fondöteni yere göğe sığdıramıyor. En kısa zamanda alıp denemek istiyorum.
4.Balenciaga Paris - Bu parfüm harika kokuyor. Tam yazlık!
5.Gliss Isıya Karşı Koruyucu Bakım Spreyi - Saç düzleştiricisiyle fazla haşır neşir olduğum için koruyucu sprey olmazsa olmazlarımdan. Bu ürün, 220°C'ye kadar sıcaklıklarda saçı koruyup, yıpranmasını önlüyormuş. Denemeli!

No comments

Back to Top