And The Oscar Goes To...

Dün gece 83.'sü düzenlenen Oscar törenini azimle izlemeyi başardım:) Tören bittikten sonra yatağa gittiğimde saat 07.00'ı gösteriyordu. Reklam aralarında yapılan şekerlemeler ile baştan sona kadar dayanabildim. Gecenin en eğlenceli kısmı bana göre kırmızı halı oldu. Tören genel olarak diğer yıllara nazaran sönük geçti. Hangi film, hangi oyuncu ödülü alacaktan ziyade kim ne giyecek diye bekledim daha çok. En iyi film dalında bir favorim yoktu çünkü. Sadece Toy Story 3, The Kids Are All Right ve The Social Network dışında hangi film alırsa alsın sevinecektim. Nitekim öyle de oldu ve Akademi, ödülü The King's Speech'e vererek bizleri hüsrana uğratmadı. En iyi kadın oyuncu ve en iyi erkek oyuncu dallarında da favorilerim belliydi; Natalie Portman ve Colin Firth. Blue Valentine'daki rolü ile belki Michelle Williams da ödülü alabilir diye düşünüyordum ama neyse ki Natalie'nin hakkını yemediler. Kıyafet konusuna gelecek olursak aday olmayanlar sanki daha ön planda ve şıktı. Makyaj konusunda herkes allığı fazla kaçırmış gibiydi:) Saçlar ise sade idi. İşte kırmızı halıdan favorilerim Cate Blanchett ve Mila Kunis ile diğer beğendiğim ünlülerden bazı görüntüler;

Kıyafet, saç ve makyaj konusunda gecenin birincisi bana göre Cate Blanchett idi. Givenchy Couture elbisesi içinde ne kadar da asil ve güzel görünüyordu.

Elie Saab'ın o muhteşem Spring 2011 Couture koleksiyonundan giyinmeyen olsa gözüm açık giderdi. Mila Kunis lavanta rengi ve dantel detaylı elbisenin içinde kırmızı halıda ışıldayanlardandı.


Michelle Williams Chanel Haute Couture koleksiyonundan beyaz elbise ile sade ama hoştu.

True Grit'teki rolü ile en iyi yardımcı kadın oyuncu dalında aday olan 14 yaşındaki Hailee Steinfeld, Marchesa imzalı elbisesi ile gecenin prensesi oldu.

Natalie Portman'ın o kadar güzel bir yüzü var ki ne giyse yakışır. Gecenin en şıkı olamadı belki ama mürdüm rengi Rodarte tasarımı elbisesi ve Jimmy Choo marka ayakkabıları ile her zamanki gibi güzeldi.

Hilary Swank, Gucci Premiere Couture'den giyinmeyi tercih etmiş bu sene. Tüy detayı pek hoş olmasa da Swank, gecenin sade ama şık gözükenlerindendi.

Mandy Moore, Monique Lhuillier imzalı elbisesi içinde beğenmek ile beğenmemek arasında kaldıklarımdan oldu. Elbisenin üst kısmı ile etek kısmını ayıran çizgi gözüme batıp durdu. Onun dışında gayet hoş gözüküyordu.

images via style.com

No comments

Back to Top