I Heart LDN!

Rüya gibi geçen Londra gezisinin ardından İstanbul'a döndüm. Döndüm ama kalbim Londra'da kaldı:( Bir ay bile belki yetmez Londra'nın güzelliğine ve görkemine doymak için. Gez gez bitmiyor çünkü. O kadar çok gitmediğim yer, görmediğim şey kaldı ki... Artık bir dahaki sefere diyerek avutuyorum kendimi:) Önümüzdeki birkaç gün boyunca İngiltere'de çektiğim fotoğrafları paylaşmaya çalışacağım blogda. O kadar çok fotoğraf çekmişim ki onları düzenlemek, ardından bloga koymak hayli uğraştırıcı bir iş olduğundan günde bir veya iki kere yayınlamaya karar verdim postları. İlk olarak sizlerle paylaşmak istediğim fotoğraflar hayran kaldığım Victoria&Albert Museum'dan. Önceden hangi müzelere gitmeli, hangi yerler önemlidir diye araştırma yapmıştım. Modaya düşkün biri olarak Victoria&Albert Museum'daki Grace Kelly sergisi listemin ilk sıralarında yer alıyordu tabiki. Sergi güzeldi; kıyafetler, aksesuarlar göz alıcıydı. Fakat, alan küçük ve segilenenler de sayıca hayli az göründü gözüme. Ayrıca fotoğraf çekmek de yasaktı:( Grace Kelly'den ziyade müzedeki diğer sergilerde daha fazla vakit geçirdim. Zamanın nasıl geçtiği farkedilmiyor içeride. Müziklere, resimlere, kıyafetlere kaptırıyorsunuz kendinizi. Ama elimden geldiğince her yeri hızlı da olsa görmeye çalıştım. İşte Victoria&Albert Museum'dam bazı kareler:)


Kylie Minogue's dressing room for her 2007 Showgirl: Homecoming Tour

No comments

Back to Top