Ne dinliyorum?

Herkese merhaba!
Bahar rehaveti midir bilmem, bir enerji düşüklüğü ve yorgunluktur gidiyor. Böyle zamanlarda yaptığım tek şey ise müzik dinlemek. Nisan ayında iki sanatçı keşfettim. O zamandan beri şarkılarını başa sarıp sarıp dinliyorum. Sizi heyecanlandıran bir şey keşfettiğinizde başkalarıyla hemen paylaşmak istersiniz ya, ben de kaç kez buraya yazmak istedim ama bir türlü elim gitmedi. Twitter ve Spotify'dan beni takip ediyorsanız, kimlerden bahsedeceğimi az çok tahmin ediyorsunuzdur. İkisinin de ilerleyen zamanlarda çok iyi işlere imza atacaklarına inanıyorum. Karşınızda Lewis Del Mar ve Matt Maltese.

via Instagram

Lewis Del Mar, 9 yaşından beri birbirini tanıyan ve iki iyi arkadaş olan Danny Miller ve Max Harwood'tan oluşuyor. Danny, solist ve gitarist görevini üstlenirken, Max ise grubun bateristi ve prodüktörü. İki yıl önce müziğe yoğunlaşmak için Washington'dan Rockaway Beach, New York'a taşınıyor ve 2015 yazında ilk single'ları Loud(y)'i çıkarıyorlar. Yaptıkları müziğin türü için kesin bir şey söylemek mümkün değil, zaten bu konu ile ilgili bir kaygıları da yok. Tarif et deseniz, elektronik müziğin kekini oluşturduğu, ara katlarının hip-hop ile kremalandığı ve üzerinin akustik gitar tınıları ile bezendiği bir pasta diyebilirim. Dinlerken tempoya kendinizi kaptırmadan duramıyorsunuz. Şu sıralar stüdyoda üzerinde yoğun bir şekilde çalıştıkları ilk albümlerini sabırsızlıkla bekliyorum.




Matt Maltese ise Reading'li ve henüz 20 yaşında bir şarkıcı / söz yazarı. Kendisi ile tanışmam sanırım Spotify haftalık keşif sayesinde olmuştu. Studio 6 isimli single'ını dinlemiş ve vurulmuştum. Piyano, akıp giden bir ses ve güzel sözler varsa başka neye gerek var ki? Alex Burey (bu arkadaşı da dinlemenizi tavsiye ederim) ile beraber çalıştığı EP'si In A New Bad 22 Nisan'da yayınlandı. Harika bir Leonard Cohen parçası olan Paper Thin Hotel cover'ı da yer alıyor EP'de. İlginç bir şekilde dinlerken hem hüzünlendirip hem de huzur verebiliyor. Studio 6'e çekilen klip ise ayrıca güzel. Bu şarkı ve videonun görüntüleme sayısını gördükçe içim parçalanıyor resmen. Milyonlarca kez dinlenmeyi hak ediyor. Bu sanatçıyı mutlaka takibe alın!



Spotify
Facebook

No comments

Back to Top