Yılbaşı Gecesi Makyajı




Herkese merhaba! Yeni yıla benim gibi pijamalarıyla tüm akşam yarın olmayacakmış gibi abur cuburu mideye indirip, saat 12'yi gösterdiğinde sevdiceğini öpmek yerine Victoria's Secret şovunu izlemek üzere CNBC-e'yi açarak girmeyenler için güzel bir makyaj menüsü hazırladım.
Özellikle kalıcılığına beş yıldız verdiğim ürünler şöyle;
Cildimi temizleyip nemlendirdikten sonra ilk kullandığım ürün gözeneklerimi kapaması için Benefit the POREfessional
Fondöten olarak favorim Loreal Infallible 24H-Matte'ı kullandım. Bendeki rengi 12 Natural Rose. Sephora'nın 45 numaralı fırçası ile yüzüme iyice yedirdim.
Sıra kapatıcıya geldi. Şu anda 3. tüpünü kullandığım Nars Radiant Creamy Concealer. Rengi Vanilla. Öncelikle suratımdaki kızarıklıkların ve koyu bir renk ruj süreceğim için dudak çevreme uyguladım. Ardından göz altıma serçe parmağımla uyguladım.
Kaşlarım için yeni kullanmaya başlayıp memnun kaldığım Rimmel London Brow This Way'i kullandım. Bendeki rengi 002 Medium brown.
Göz makyajım için ilk olarak The Balm Put a Lid On It far bazını kullandım. Ardından Max Factor Excess Shimmer krem farlarından 20 Copper rengini göz kapağıma uyguladım ve üzerine H&M Chin Chin isimli farını sürdüm. Bu far inanılmaz bir ışıltı katıyor bu arada. Katlanma bölgesine ise yine H&M Gingerbread isimli farını uyguladım.
Alt göz kapağımın içine Rimmel London Scandal Eyes 005 numaralı Nude renkteki kalemini çektim.
Göz pınarlarımın olduğu yere ise aydınlık katması için Mac Nylon'u serçe parmağım ile uyguladım.
Rimel olarak Rossman'larda satılan ve çok methini duyduğum Catrice markasına ait Glam&Doll Waterproof Mascara'yı kullandım.
Genelde konu kırmızı dudaklar ise allık değil de bronzer tercih edilir. Yalnız, benim gibi bembeyaz ve ölü gibi bir ten rengine sahip iseniz hayat belirtisi için pembe bir allık şart. The Balm Down Boy'unu kullandım.
Aydınlatıcı olarak ise The Balm Mary-Lou Manizer'ı göz altı ile yanakların kesiştiği yere, burnumun ucuna ve dudakta Cupid's Bow (Türkçe'si yok mu bunun?) denilen yere uyguladım.
Geldik bu makyajın starına. Sephora Cream Lip Stain'lerden 01 Always Red rengi. Mat ve göz alıcı bir kırmızı. Yiyin için, bu ruj dudaklarınızdan tüm gece çıkmayacaktır.




No comments

Back to Top