Yeni 10 Favori Ürün




1. Organix Brazilian Keratin Therapy Shampoo / Argan Oil of Morocco Conditioner - Organix'in ürünlerini ne zamandır denemek istiyordum, fakat fiyatları 40 TL'ye yakın olduğundan hep elim gidip geliyordu. Geçtiğimiz anneler gününde Gratis'e gittiğimde markada %50 indirim olduğunu gördüm ve hemen sepete bir şampuan bir de saç kremi attım. Bugüne kadar kullandığım en güzel kokulu şampuan kesinlikle. Herbal Essences'ın reklamını hatırlar mısınız? Hani kız uçakta saçlarını yıkıyor ve "Eveet, eveet!" diye bağırıyordu. İşte ben Organix'le yıkarken saçlarımı o reklamda hissediyorum kendimi. Saçlarımı güzelce temizliyor ve kokusu uzun bir süre kalıyor. 

2. Aussie Miracle Recharge Frizz Remedy Conditioning Spray - Her Aussie ürünü gibi bu spreyin de kokusu bir harika. Bazen saçlarımı yıkadıktan hemen sonra bazen de düzleştirmeden önce sıkıyorum bu spreyi. Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve yatıştırıyor. 

3. Kiehls Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque - Kiehls'ın en sevilen 10 ürününün arasında bu maske. Benim de favorilerim arasında yerini aldı. Duştan sonra ince bir tabaka halinde yüzüme sürüp 10-15 dakika sonra ılık suyla duruluyorum. Açıkçası henüz gözeneklerimde çok bir küçülme göremedim ama temizleme konusunda gayet başarılı. İlk uyguladığınızda yüzünüzde biraz yanma hissi oluyor ancak bu gayet normal. Yıkadıktan sonra yumuşacık bir cilde kavuşuyorum. Fiyatı biraz tuzlu ama 150 ml olduğundan ve çok az uygulamanız gerektiği için 2-3 sene kadar gider.

4. Loreal Infallible 24H-Matte Foundation (12 Natural Rose) - Bu fondötene bayıldım! Bugüne kada kullandığım en iyi fondöten diyebilirim. Yüzünüzde hiç ağırlık hissetmiyorsunuz. Diğer fondötenler ile t bölgemde yaşadığım parlamayı bu fondötende yaşamadım. Benim için en büyük artısı bu oldu. Sephora'nın 45 numaralı fırçasıyla uyguluyorum ve çok rahat bir şekilde yüzüme yediriyorum. Kesinlikle alın, aldırın!

5. Essence 07 Natural Beauty - Günlük makyaj için açık renkli bir ruj arayışındaydım ne zamandır. Pembe alt tonlu bu ruju aldığımdan beri başka bir şey sürmüyorum. MAC'in satin bitişli rujlarına benziyor yapısı, maalesef kalıcılığı onlar kadar iyi değil. Rengi hem koyu hem de açık tonda makyajlara uyum sağlayacak türden olduğu için çok sevdim ben. 

6. Max Factor Excess Shimmer 20 Copper - Maybelline Color Tattoo tarzında bir far bu. Yapısı fazla kremsi yalnız. Rengi ise şahane. Daha çok far bazı olarak daha iyi iş göreceğini düşünüyorum. Mat bir farın altına sürüp parlaklık elde edebilirsiniz.

7. Loreal Nude 200 - Bakır renginde, kalıcı olmazsa olmaz farlardan biri bu. Parmaklarımla uygulayıp, fırça ile dağıtıyorum. Fakat, bu farı kullanırken çok dikkatli olmanız gerek, çünkü yere bir kez düşürdüğünüzde yandınız. Paramparça olup, kullanması işkence haline dönüşüyor. 

8. Rimmel London Scandal Eyes 005 Nude - Küçük gözlere sahip olduğum için onları büyük gösterecek hileleri ben de uyguluyorum tabii ki. Ayrıca, yorgun olduğunuzda ve gözlerinizi canlı göstermek istediğinizde ten rengi (beyaz kalem sakın kullanmayın) göz kalemi olmazsa olmazlardan. Bu konuda kullandığım en iyi kalem. Başka markanınkileri hiç deneyeyim demeyin bile.

9. Rexona Men Invisible Anti-perspirant Deo-Stick - Bugüne kadar bütün kadın deo-stick'leri kullanmışımdır. 25 yaşıma geldim ve çözümün erkek deo-stick'lerinde olduğunu anladım. Keskin bir erkek kokusu yok, üzerine unisex yazsalar yeridir. Bunu kullanırken hep Mindy Kaling geliyor aklıma. Mindy Project izliyenler, benimle misiniz?;)

10. See By Chloe Body Lotion - Parfüm kofrelerinden çıkan vücut losyonlarından bir koleksiyonum oluştu resmen. Nedense hiç kullanma ihtiyacı hissetmedim. Geçenlerde See by Chloe'nin losyonunu nemlendirici yerine şöyle bir süreyim dedim ve çok beğendim. Hem cildimi yumuşacık yaptı hem de kokusu günlerce kaldı. Zaten parfümünü severek kullanıyorum. Yaz da geldi artık. Eğer, fresh bir koku arayışındaysanız mutlaka deneyin.




No comments

Back to Top