Turuncukasa.com Alışverişim


 Geçtiğimiz yaz tanışmıştım Turuncukasa.com ile. İlk alışverişim Bioderma Sensibio H20 için olmuştu ve o zamandan beri Bioderma'larımı aldığım tek adres oldu. Elimdeki Bioderma Sensibio H20 azalmışken hemen yenilerini sipariş vermek için Turuncukasa.com'u ziyaret ettim. Alışverişim Bioderma ile sınırlı kalmadı tabii:) Bakalım başka neler almışım?


- Nuxe Rêve de Miel Lip Balm -

EssieButton'ın tavsiyesi üzerine aldığım bir ürün Rêve de Miel Lip Balm. Dudaklarımın kurumasıyla ilgili problem yaşadığım için bugüne kadar kullanmadığım Lip Balm kalmamıştır sanırım. En son EOS Lip Balm'da karar kılmıştım. Makyaj öncesi ve gün içinde kullanım için ideal olduğundan halen de kullanıyorum. Fakat, özellikle gece yatmadan önce dudaklarımı beslemesi yönünden biraz daha yoğun bir ürün istediğim için Reve de Miel'i aldım. 3 gündür kullanıyorum ve iyi ki almışım diyorum. Kokusu muhteşem, portakal kabuğu gibi. Kalıcılığına diyecek söz yok. Gece yatmadan önce uyguluyorum ve sabah uyandığımda hala sürdüğüm gibi duruyor. Bittikten sonra yeniden alır mıyım? Kesinlikle.

Fiyat: 17,88 TL

- Bioderma Sensibio Eye Contour Gel -

Artık 20'li yaşlarımın ortasına geldiğimden göz çevresi bakımına başlamanın zamanı geldi. Ne zamandır araştırıyordum kendim için en doğru kremi. Kırışıklık önleyici gibi yoğun bir krem kullanmanın yaşım için cildime ağır geleceğini düşündüğümden, sadece iyi nemlendiren ve mümkünse koyu halkaların oluşmasını önleyen bir krem arıyordum ve hakkında duyduğum iyi şeyler sonucu Bioderma Sensibio Eye Contour Gel'i almaya karar verdim. Makyaj ve uyku öncesi olmak üzere günde iki kez uyguluyorum. Henüz kullanmaya başlayalı çok az olduğu için etkisini ileriki zamanlarda göreceğimi umuyorum:)

Fiyat: 52,13 TL


- Listerine Total Care 6 Benefits in One -

Listerine'siz hayat geçer mi hiç? Geçmez. 6 Benefits in One'ı yurtdışında çıktığından beri merak ediyordum. Henüz online satış siteleri haricinde bir yerde satıldığını görmedim. Zero olanı yani hafif nane aromalı olanı da mevcut bu ürünün. Fakat, ağzı çok fena yakıp biraz ağlatsa da Zero olmayanların etkisi daha yüksek. 

Fiyat:13,75


- Bioderma Sensibio H20 -

Vee son olarak asıl alışveriş sebebim, "en iyi makyaj temizleyicisi" olan Bioderma Sensibio H2O'ya geldik. Bu üründen artık söz etmeye gerek yok eminim sizlere de gına gelmiştir duymaktan. Artık, su gibi bir ihtiyaç oldu. Bitmeden yenisini depo ediyorum. Çoğu yerde bir alana bir bedava şeklinde 60 TL'ye (hatta bazı yerlerde teki 60 TL'ye satılıyor) satılan bu ürünü her zaman en uygun fiyata aldığım yer Turuncukasa.com'dur. 

Fiyat: 45,95 TL

No comments

Back to Top