Yaşasın Kadınlar Günü!

8 Mart Kadınlar Günü dolayısıyla bugün pek çok yerde indirim vardı. Gratis'te L'oreal ve Maybeline dışında tüm kozmetik ürünleri %50 indirimdeydi. Hemen The Balm standına doğru yöneldim tabii:) En çok satan ürünlerinden Frat Boy ve Hot Mama çoktan tükenmişti. Ne zamandır nude renkte ruj istediğimden Mai Billsbepaid'i görünce çok beğenip alıverdim. Ruj alırım da lip gloss almadan durur muyum?:) Plump Your Pucker serisinden Ruby My Grapefruit oldu tercihim. Kokusu meyvalı şekerler gibi. Sürdüğünüzde dudağınıza hafif bir ferahlık da veriyor. Nude tude' far paleti ise ne zamandır aklımdaydı. Ancak, 60 TL vermek hiç içime sinmiyordu. Bugün ise hasret sona erdi:) Palet, Urban Decay'in Naked'ini anımsatıyor. Toplam 12 far bulunuyor içinde. Hepsi de çok kullanışlı renkler. Cilt bakım ürünlerinden de gül özlü yüz temizleyicisini aldım. Hakkında hiçbir fikrim yok kullandıkça göreceğiz bakalım. Flormar'dan da fondöten üzerine uygulamak için 88 numaralı pudradan aldım. Hem fiyat hem de kalite açısından 10 puanı hak ediyor bu ürün. Tavsiye ederim.
Gratis'ten sonraki durağım Watsons'tı. Rimmel London, Pastel ve bir markada daha adını hatırlayamıyorum şu an %50 indirim vardı. Arkadaşım Kate Moss'un nude renkteki 03 numaralı rujundan istiyordu ne zamandır. Watsons'a her gittiğimde soruyordum fakat tükenmiş oluyordu. Şansıma bugün buldum hem de indirimde! Daha ne isteyeyim?:) Son iki tane kalmıştı, arkadaşıma alırken kendime de aldım:) Bugün nude renkte rujlardan yana pek bir şanslıydım. Kate Moss'un rujlarını herkes zaten çok methediyor. Nemlendiricili, ipeksi bir dokusu var. Çantamdan hiç çıkartmayacağım kesin!
Eveet, böylece bir kadınlar gününü daha geride bıraktık. Yine indirimler sayesinde yüzüm güldü. Bu arada English Home'da yatak örtülerinde %50 indirim var. Dün internetten araştırıp indirim olduğunu öğrenmiştim. Kozmetik alışverişinden sonra direk oraya giderek buz mavisi renginde kadife bir yatak örtüsü aldım. Yanlış hatırlamıyorsam indirim 2 hafta boyunca sürecek. İnternetten alışveriş yapanlar için de 7-8 martta kargo ücretsiz! İnternet adresi için buraya tık tık.
Kadınlar gününüz kutlu olsun!:)






2 comments

  1. nudetude ve kate moss 03 numaralı ruj bende de var! ve asla aldığıma pişman olmadığım, ciddi anlamda kurtarıcı ürünler.. güle güle kullan hepsini :)

    dilersen bana da beklerim:
    edankb.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. teşekkürler! ben de çok memnunum her kullanışımda iyi ki almışım diyorum:)

    ReplyDelete

Back to Top