Saturday Delight


Armistice, Indie Rock türünde müzik yapan Kanada'lı bir grup. Üyeleri, daha çok sahne adı Coeur de Pirate ile tanınan Béatrice Martin ve Bedouin Soundclash müzik grubunun kurucusu Jay Malinowski. "Armistice" adını taşıyan albümleri 15 Şubat 2011'de piyasaya çıkmış. Ben yeni keşfettim kendilerini ve gerçekten çok sevdim. Bugün sabahtan şu saate kadar bir tek bu albümü dinledim ki bunları yazarken de fonda çalıyor:) Yeni albüm hazırlıkları var mı bir bilgim yok ama umuyorum çok fazla bekletmezler sevenlerini.

---

Armistice is a Canadian Indie Rock band. The members are Béatrice Martin best known by her stage name Coeur de Pirate and Jay Malinowski, frontman of Bedouin Soundclash. The EP called "Armistice" was released on February 15, 2011. I've just discovered this band and I really loved them. I've only been listening the album since this morning and already become addicted to it. I don't have any information if they are working on a new album but I hope that they won't keep their fans waiting long.




No comments

Back to Top