Modern French Tips


Şu anda yarınki sınavıma çalışmam gerekirken oturmuş internet başında vakit geçiriyorum. Bir İpek klasiği. Bir 2-3 saat kadar çalıştım ama. Valla.
Oje sürerken resmen stres atıyorum. Vize haftasında deli gibi her gün oje sürmemin nedeni de bu olsa gerek. Bir de ders çalışmamak için bahane tabii;) Modern French Manicure'ü yaparken çok eğlendim ben. Yine tırnaklarımla aşk yaşıyoruz. Bu arada Flormar Nail Art'ı ilk defa kullandım ve çok memnun kaldım. Ne kolay sürülüyormuş yahu. İleriki günlerde diğer renklerini alıp onlarla da değişik şeyler yapmak istiyorum. Eee vize haftası ne de olsa. Her türlü çılgınlık mübah!:)

1 comment

  1. tek kelimeyle harika vizeleri sallamaya degmis :D ben de gectigimiz c.tesi bir suru flormar nail art aldim en simlilerinden (: gercekten cok guzel olmus flormarin bu serisi.Senin de Oje sanatinin devamini bekliyoruz :)

    ReplyDelete

Back to Top