Hola! Bir önceki postun tarihine bakıyorum da ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı. Şükür kavuşturana:) Finaller biter bitmez kendimi yazlıkta buldum. Sanki bütün derslerimden geçeceğim içime doğmuş gibi deniz, kum, güneş! diyerek attım kendimi yollara, neyse ki hislerim beni yanıltmadı;) Ancak yazlığa geldim geleli internet ile aramız bir türlü düzelmedi. Problem üstüne problem... Yeni yeni barışıyoruz. Zaten burada denize girmekten başka yapılacak bir aktivite olmadığından, internetin de problem yaratması iyice canımı sıkmıştı. Neyse ki şu an her şey yolunda. Bloglamaya tam gaz devam!:)


İnternet yokken zamanı mp3 çalarımda henüz dinleyememiş olduğum albümleri dinleyerek geçirdim. Deniz kenarında Bon Iver eşliğinde kitap okudum. Gayet başarılı bir albüm olmuş. Indie müzik severler için bu yazın hit albümü diyebilirim. Colbie Caillat'ın All For You adlı yeni albümü de severek dinlediklerim arasında. Bu albümden çıkan ilk single'ı Brighter Than The Sun buram buram yaz kokuyor. Kıpır kıpır, ilk dinleyişten itibaren insanın diline takılıyor. Bu yaz asıl bombayı ise Incubus patlattı. If Not Now, When? çıkalı 2 gün oluyor. Ben de bugün dinleme fırsatı buldum. Yine Brandon Boyd'un eşsiz sesiyle mest oldum şarkıları dinlerken. Şiddetle dinlemeniz tavsiye edilir.
Umarım internet yine bir gıcıklık yapmaz da arayı soğutmadan en kısa zamanda
yeni bir post yayınlayabilirim. Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın:)

No comments

Back to Top