Rockin' Around the Christmas Tree!



Yılbaşı ağacını sonunda kurdum. Normalde Aralık ayının başında kurardım ama, bu sene biraz tembellik ettim. Neyse geç olsun güç olmasın diyelim:)
Geçtiğimiz yaz Londra'dan almıştım The Boy in the Striped Pyjamas'ı fakat, bir türlü okumaya fırsat bulamamıştım. Şu aralar kitap aşerdiğim için resmen yutuyorum alıp da okuyamadıklarımı birer birer. Dün başladım bu kitaba da. Ne hakkında olduğunu söyleyip büyüsünü bozmak istemem ama kapağından biraz ipucu edinebilirsiniz. Ayrıca, kitap filme de uyarlanmış. En kısa zamanda onu da izlemeli.
Bu günlerde Doğa'nın Kış Çayı'na kafayı takmış durumdayım. Günde en az iki tane içmeden edemiyorum. Çayı içerken aktarda şifa bulduğunuzu hissediyorsunuz o kadar diyeyim;) Soğuk havalar için ideal.

---

Finally my Christmas tree is ready! Generally I set it at the beginning of December, but this year I've been a little bit lazy about it. Better late than never;)
Last Summer when I was in London I bought this book called "The Boy in the Striped Pyjamas" but never got a chance to read it. Since recently I've been craving for books, I read the ones that I haven't read. I've started to read this book yesterday. I don't wanna say what it's about and spoil the reading but you can get some clues from the cover. Also, the book's been adapted into a movie. Better watch it asap:)

No comments

Back to Top