Bardağımın üzerinde matruşkalar dans ediyor!

Mudo'yu oldum olası sevmişimdir. Alışverişe çıktığımda uğramayı eksik etmediğim mağazalardan biridir. Kendisine olan sevgim bugün matruşka serisini görünce ikiye katlandı. Hepsi birbirinden tatlı fincan ve kahvaltı setleri, kaseler, kupalar yılbaşı için ideal hediye seçenekleri. Ama ben kıyamam bunları hediye vermeye derseniz benim gibi kendinize hediye edebilirsiniz. Ben üzerinde dans eden matruşkaların olduğu mavi kupayı seçtim. Üstelik bardak, kendisi kadar şirin ve takı, çay ya da ıvır zıvırı koymak için ideal bir teneke kutunun içinde geliyor. En kısa zamanda Mudo'ya gidip bu sevimli matruşkalar ile tanışmanızı tavsiye ederim:)




1.13.13 TL
2.26.63 TL
3.13.13 TL
4.14.63 TL
5.18.38 TL
6.37.13 TL
7.13.13 TL
8.26.63 TL

No comments

Back to Top