Me, Myself and My Lovely Monday


Pazartesi günlerini giderek sevmeye başlıyorum. Kuşkusuz bunun en büyük nedeni, değişen ders programım sayesinde bugünün boş olması. Bir yerlere yetişme telaşı olmadan evde sakin sakin oturmak, sıcak içeceğimi yanıma alıp gazete dergi karıştırmak, film/dizi izlemek... Ah, işte bunu seviyorum:) Bu sabah uyanınca da madem evdeyim, derslerden çok uzak kalmamak adına, Amerikan Romanı dersim için Adventures of Huckleberry Finn'i okumaya başlamalı artık dedim (biraz geç oldu ama çaktırmayın;). Cinnabon'umu aldım (hala tatmadıysanız en yakın Schlotzskys'e uğramanızı şiddetle tavsiye ederim), kahvemi yaptım, başladım kitabımı okumaya. Müziksiz olmaz tabi! Günün albümü:Sara Bareilles/Kaleidoscope Heart. Arada Vogue'un ekim sayısına göz atmayı da ihmal etmedim:) Benim günüm işte böyle mutlu geçti. Ayh hayat çok zor!:)

I’m getting used to love mondays. Because, they are my only days off during this school term. Not being in a rush to go somewhere, just chilling at home, reading magazines/newspapers, watching movies/tv shows… Ah, I'm lovin' it! This morning I decided starting to read Adventures of Huckleberry Finn for my American Novel class (I’m a little bit late to read it but sshh!;) I got a Cinnabon, coffee and started to read my book. Not without my music player for sure! Album of the day:Sara Bareilles/Kaleidoscope Heart. In the meantime, I didn't pass reading the november issue of Vogue Turkey which becomes like my daily routine;) So, that’s pretty much it. I hope that all of you had a great day like me:)



No comments

Back to Top