Bir kuble müzik



Kim ne derse desin Bruno Mars ve Travie McCoy düeti Billionaire 2010 yazının hit şarkısıdır bana göre. Hala şarkıyı, ilk duyduğumda aldığım keyifle dinliyorum ki bu çok nadir görülen bir durumdur benim için. Billionaire'den sonra Bruno Mars'ı yakın kadraja aldım. Çıkarmış olduğu bütün singlelar müzik çalarımda hep en çok çalınanlar listesinde yer aldı. Albümünün çıkmasını dört gözle bekliyordum, ta ki geçen gün iTunes'u açtığımda Doo Wops and Hooligans ile karşılaşana kadar(bu cümle bana Hakkı Devrim'in Wodafone reklamını hatırlattı ama konudan sapmayalım şimdi:D). Albümü dinleyeli birkaç gün olmasına rağmen şunu söyleyebilirim ki gerçekten beklediğime değmiş ve dinlemeye değer bir albüm olmuş. Hangi şarkıyı daha çok sevdim bilemiyorum. En kısa zamanda dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim efenüm:)







Son günlerin dinlemeye değer diğer bir albümü
ise Martha Wainwright'ın Edith Piaf şarkılarını seslendirdiği Sans Fusils, Ni Souliers, A Paris. Kendisini İstanbul Caz Festivali kapsamında Sepetçiler Kasrı'nda izleme fırsatım olmamıştı maalesef. O zamandan beri merak etmekteydim Edith Piaf yorumunu. Albümü ilk defa dün dinledim ve kulaklarımın pası silindi desem yeridir. Martha Wainwright'ın sesinin yanında fransızcasına hayran kalmamak da elde değil. Yağmurlu havalarda dinlemek için ideal bir albüm.

No comments

Back to Top